Saturday, 27 August 2011

Kau pergi~isk3..

Assalamualaikum~
'Mir,nanti BM cikgu tak masok kan??"
"Yup,cikgu Bibod ade mesyuarat la...."
Bile tibe waktu BM..kitaorng pon lenggang je la...tiba-tiba..datang seorang cikgu ni....erm,ensem gak la..stylo lak,ngan bawak buku addmath nye...

Rupa-rupanya..cikgu Mukhair,hehe....cikgu Mukhair ni,GPK1 kat SMKA Kuala Selangor...cikgu ni ade satu habit,yakni..suke masok kelas f5 yang takde cikgu..fuhh,kitaorng memang dah paham pon ngan sir ni..sebabnya..tiap2 kali takde cikgu..mesti sir masok..ntah2,memang hobi sir kut...masok kelas pastu ajar addmath.....walaupun cam berat nak belaja,tapi entah..tetibe dalam hati ni,die ajar senang je,minat lak subjek ni kalo sir masok..macam ade kuasa masok...
Tapi memang besar sumbangan die..eish3...ana tak nak kehilangan die.. T_T

Wallahu A'lam

Saturday, 13 August 2011

Eidul Millad..

Assalamualaikum~
Fuhh,dengan ini..diumumkan bahawa pelajar ini....pada tarikh keramat 12 Ogos...

Nama= Amir Muzaffar Abdul Halim,
Angka Giliran SPM= BC045A090
 dengan penuh takzimnya sudah mencapai umur...
17 Tahun!!!
Sanah Helwa!!! 

Syukran rakan-rakan ku...adik-adikku...dan semua la(senang kata)...sebab wish untuk diriku ini..ana hargai sangat2...isk3...
Wallahu A'lam... 





Blogger templates