Thursday, 30 December 2010

Insha Allah versi Melayu..

Lagu Insha Allah~memang lagu top kat Malaysia ni..haha,gi mana-mana je,mesti masing2 taruk lagu ni,hehe...ok,ni versi melayu ek...(tak gune Google Translate tau!!)

"Setiap kali diriku merasa seperti tidak mampu meneruskan hidup lagi...
Terasa sangat kehilangan entah apa...
Menyatakan bahwa diri ku begitu sendirian
Semua ku lihat kelam-malam

Dan kegelapan menyelubungi di seluruh jiwa ku
Adakala nya diriku merasa begitu tak berdaya
Hilang daya ku melihat jalan mana yang harus ku pilih

Namun ku cekal kan hati ku..
Jangan ada rasa putus asa
Walaupun aku menapak kecil..
Namun tidak pernah aku kehilangan harapan

Kerna ku yakin Allah selalu di sampingkuInsya Allah akan dapat ku mencari jalan cahaya..
Setiap kali diri ku melakukan satu kesalahan lagi

Terasa bagaikan pintu taubat tertutup bagi ku
Dan bahawa telah lambat untuk ku mencari jalan taubat
Adakala nya diriku menjadi bingung
Keputusan yang salah yang ku pilih
Keputusan sebegini menghantui fikiran
Dan hati ku penuh dengan rasa malu

Namun ku cekal kan hati ku..
Jangan ada rasa putus asa
Walaupun aku menapak kecil.. Namun tidak pernah aku kehilangan harapan

Kerna ku yakin Allah selalu di sampingku"

Wallahu A'lam..

2 ulasan:

Ziwa said...

;D;D;D;D

Anonymous said...

Pro aktif..maher zain baru dok blajag BM nak buat albumnya dlm bhs melayu...lihat berita/akhbar.

Blogger templates