Friday 24 February 2012

Saya resign dari kerja,so sad...

❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ❤•

Assalamualaikum..
"Erm,mak cik,saya minta maaf banyak2 tau,sebab tak bagitau makcik awal yang saya nak resign jadi chef sandaran mak cik,ade sebab nape saya resign,mula2 saya agak kebertan nak resign jadi chef ni,tapi apa kan daya,huhu,macam2 saya belajar tau,dari masakan kampung hingga western,syukran makcik,anyway,mak cik terbaek la."~❤❤


Actually,ana nak gi bumi Anbiya' la,Mesir ma,sambung further studies for a while,ilmu perlu dituntut walau ke negeri China,lagipun ana nak berhijrah la,macam mana ana nak dapat cinta manusia selagi ana tak cintakan Allah,
ape2 pon.,nanti jumpe hamza namira,Nil river,piramids,sphnyx,haha.but there's something~blog ni pon tak tau la camne nanti,rasanya boleh bersawang blog ni kot,FB pon tak tentu lagi boleh pakai,deactivate atau delete kot,kalo mobile phone,lagi la..cekik darah operator die,mahal betul la..huhu,asifah jiddan ye sohabati sekalian,doakan ana ye,
5 tahun kat sana,ok tak??haha,gurau je..^^

Wallahu A'lam

2 ulasan:

QueAe said...

bwk balek hamza namira ye.. ak rse die single lagi... hahaha

Seorang Amir said...

ceh,yolah aq nk bwk die,entah2,die pon xnk ikot kot,kih3..

Blogger templates

Powered By Blogger