Wednesday, 18 January 2012

Man Jada Wajada...

Assalamualaikum..
Huah,arini ana rase seronok sangat,sebabnya..novel yang jadi pembakar semangat ana ni,akhirnya dijadikan filem,haha..ala,cam Ombak Rindu gak la..ade novel,ade filem die..ni trailernye..tunggu yaww!!



Alif Fikri dan sahabat..
Lagi manfaat tengok cite ni,ade jugak maslahatnya...MAN JADA WAJADA!!,ayuh pak..lepas ni Ranah 3 Warna lak,"Man Shabara Zhafira"....^^
Wallahu A'lam...



7 ulasan:

QueAe said...

waaaaaaaaaaaaaaah jd filem keeee???????????? tipulaaaaaaaaa




-xcited gle la plak =,=

admin said...

x caye udah,tngk la kat youtube,ade..hehe..percaye la!!

~ AINA YUSPI ~ said...

cite ap uh?

admin said...

try bce novel die dulu..bez!!

Zirwa said...

wahhhh macam best jeee, awat tak promote dari duluu?

umairah safiyyah said...

Assalamualaikum..

saya pun suka baca novel ne! *excited sgt nk ulas ne. haha

masa tu akak sy yg rkmenkan baca buku ne, Allahu Akhbar! best nya jln cerita! sy siap nangis2 baca novel ne .

azimat keramat ''novel 3 rasa''yg x akn saya lupa.
Man Shabara Zhafira!!!

so, sapa yg blom baca, sila2kan la baca! x rugi pon! eheh
*bunyi promote skit ^^

Syabab Musafir Kasih..^^ said...

waalaikumussalam..
haha,sohih2,jalan crita mmg sronok,dari pondok madani*sbnrnye pondok gontor kat indon..pstu pergi kanada..wah,sronok btol!!..
ape2 pon, novel tu mmg mmberi pngajaran kat pembaca novel,tersentuh ni..*syahdu~hehe
man jada wajada ngan man shabara zhafira,prinsip pegangan ku sampai bile2!!InsyaAllah..^^

Blogger templates