Monday, January 30, 2012

IPTA or Form 6?

Assalamualaikum..
Kali ni entri nak berbicara tentang masa depan ana ni..huih,tadi baru abes isi UPU ma..mula2 cuak gak nak pilih kos2 yang agak 'semacam' ni..hurm,ana amek kos agama,tapi nak amek kulinari gak..nanti boleh masak untuk zaujah..^^

tak nampak?tekan gambar ni..

Hurm,dah tengok kan?..tapi,bila pikir balik,macam nak amek f6 la yakni STPM*takkan STAM lak,huih,kantoi la BARAB nnti..hehe..bukan apa,sebab ayah ana dulu pon amek f6..so,ana amek f6 la camni,apply KISAS..haha,baru bez~idaman ana dari sekolah rendah lagi tau,entah la,teringat time darjah 6 dulu~time isi SBP,tiga sekolah je kita tau..SMAP Kajang,SMAP Labu & KISAS,punya carik la KISAS tu,rupenya,untuk kemasukan f4 je la..haha~so,InsyaAllah ana masok situ kot..kalo result ok la..syarat nye,Bahasa Arab Tinggi paling kurang kena dapat C*huih,cam susah je,barab dah la tak pernah A..wait and see je la..hopefully,nak sangat masok KISAS tu,sampai termimpi-mimpi ma..^^,then,boleh gi Jordan.~
Wallahu A'lam..

10 ulasan:

QueAe said...

ahahaha.. gi lah.. temankan tuttttttt sampai KISAS.. uhuk3!!

Syabab Musafir Kasih..^^ said...

hah????
mne ade la tira oi!!!!ni laen la....eish3..
nawaitu krana Allah...hua3..
aq tau ko pon nk msok gak kan??kih3..kantoi sudeh~

sayainsanbiasa said...

hahaha...aku tau2 spe yg tira cakap!!

buat solat istikharah laa mir...tapi kalo ko yakin memang nak masuk kisas just go on...:)

Syabab Musafir Kasih..^^ said...

entah la~aq dalam dilema la..aq takot nnti x dpat kos yg aq nak,hurm,InsyaAllah,tengah usaha nih..^^,syukran tau~

QueAe said...

ak xtau... mybe ak amek diploma.. (kalau dpt msok U..) haha

QueAe said...

oi,, label nye ad aku??

QueAe said...

*knp

Syabab Musafir Kasih..^^ said...

owh~nk diploma ek?UnisZa,right?
erm,its up to you~aq pilih asasi UM..tpi,probabilty utk dpat kos tu cm susah je..

nape ko ade??hik3..ntah,bile cer psal kisas ni,tetibe ingt ko..:p

QueAe said...

unisza or uiam... ak ad gak nak asasi um.. tp.. mmg.. isk3.. ak ta lyk kot.. yg pnting nnt ak nk ushe amek ijazah kt um jgak...

haih, ade2 je.. haha

Ameer Faris said...

Assalamualaikum sahabat,ana pun musykil juga nk buat pilihan yg tepat..sama ada smbung matriks atau f6..pepun doa yg terbaik utk smua! ukhuwah fillah

Blogger templates